Atención as NON conformidades.
Para ser presentado en público e por escrito o profesorado que son as non conformidades presentase esta nova.
Unha non conformidade no noso sistema de calidade é xerada cando algo va de xeito diferente o que temos redactado.
Existen varios tipo de non conformidades:
Estes dous tipos de non conformidades dan lugar a unha serie de accións que levaránse a cabo para arranxar o problema detectado. estas accións poden ser:
Unha non conformidade no noso sistema de calidade é xerada cando algo va de xeito diferente o que temos redactado.
Existen varios tipo de non conformidades:
- NON CONFORMIDADES de procedementos: Cando detectase que un procedemento no vai de xeito diferente a como esta impreso no Manual de Procedementos ou na páxina web (sempre está a súa ultima versión)
- NON CONFORMIDADES de compras: cando temos algunha dificultade ou carencia ou desperfecto na recepción dunha compra.
Estes dous tipos de non conformidades dan lugar a unha serie de accións que levaránse a cabo para arranxar o problema detectado. estas accións poden ser:
- ACCIÓNS REPARADORAS: cando de xeito inmediato se pode poner unha solución a deficiencia que temos.
- ACCIÓNS CORRECTIVAS: cando analizase o problema do que deriva a non conformidade e actúase sobre él para arranxalo.
- ACCIÓNS PREVENTIVAS: Cando con anterioridade podemos adiantarnos os acontecimientos e preveer que algo pode ir de xeito diferente o que escribimos.
0 Comentarios:
Publicar un comentario
<< Home