A Calidade no CPI Atios

martes, octubre 10, 2006

Atención as NON conformidades.

Para ser presentado en público e por escrito o profesorado que son as non conformidades presentase esta nova.

Unha non conformidade no noso sistema de calidade é xerada cando algo va de xeito diferente o que temos redactado.

Existen varios tipo de non conformidades:

  • NON CONFORMIDADES de procedementos: Cando detectase que un procedemento no vai de xeito diferente a como esta impreso no Manual de Procedementos ou na páxina web (sempre está a súa ultima versión)
  • NON CONFORMIDADES de compras: cando temos algunha dificultade ou carencia ou desperfecto na recepción dunha compra.

Estes dous tipos de non conformidades dan lugar a unha serie de accións que levaránse a cabo para arranxar o problema detectado. estas accións poden ser:

  • ACCIÓNS REPARADORAS: cando de xeito inmediato se pode poner unha solución a deficiencia que temos.
  • ACCIÓNS CORRECTIVAS: cando analizase o problema do que deriva a non conformidade e actúase sobre él para arranxalo.
  • ACCIÓNS PREVENTIVAS: Cando con anterioridade podemos adiantarnos os acontecimientos e preveer que algo pode ir de xeito diferente o que escribimos.